צה"ל נכנס לרפיח – כל הפרטים על הפעולה וההנחיות

לוחמי צה"ל בפעילות בלילה, צילום: דובר צה"ל

לאחר היערכות והמתנה ממושכת על הגדר, לפני זמן קצר החלה כניסת צה"ל לרפיח במסגרת המשך מלחמת 'חרבות ברזל' במטרה להחזיר את החטופים ולהשמיד את החמאס.

לוחמי צה"ל בפעילות בלילה, צילום: דובר צה"ל
צה"ל נכנס לרפיח – בתמונה: לוחמי צה"ל בפעילות בלילה, צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי מסר לפני זמן קצר כי " כוחות צה״ל תוקפים ופועלים כעת נגד מטרות של ארגון הטרור חמאס באופן ממוקד במזרח רפיח".

חמאס ממשיך לשחק עם ישראל – צה"ל נכנס לרפיח

נזכיר שלפני שעות ספורות, החמאס הודיע שהוא מסכים להפסקת האש לאחר שהבין שבישראל נפלה החלטה להכנס לרפיח ומלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר כי " קבינט המלחמה החליט פה אחד שישראל ממשיכה בפעולה ברפיח כדי להפעיל לחץ צבאי על החמאס במטרה לקדם את שחרור חטופינו ושאר מטרות המלחמה.

במקביל, אף שהצעת החמאס רחוקה מהדרישות ההכרחיות של ישראל, ישראל תשלח משלחת של דרגי עבודה למתווכות כדי למצות את ההיתכנות להגעה להסכם בתנאים שמקובלים על ישראל".

במקביל ברשתות החברתיות הופצה בזמן האחרון הודעה בה נכתב: " משאיות סיוע לאויב הנאצי בעזה,בדרכן כעת לצומת הגבעה הצרפתית ,בעוד 5 דקות הן שם. תגיעו לעזור לעצור את הטירוף של סיוע לאויב בשעת מלחמה".

הרבנית צ. הרשקוביץ התפללה הערב ומסרה לפני זמן קצר: " ה' ישמור על כל נשמה ונשמה!!! שלא תיפול שיערה מראשם של חיילנו ארצה🙏🏼"

מדובר צה"ל עוד נמסר כי אין כל שינוי בהנחיות ההתגוננות ברחבי הארץ היום ומחר.

הלוואות ותרומות הסוכנות היהודית לבעלי עסקים – כיף

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?