סופית: הפיצוץ בתל אביב: פיגוע

פיגוע חבלני בתל אביב: פיצוץ מטען חבלה רב עוצמה ברחוב הלח"י

אמש בערב התרחש פיגוע חבלני בלב תל אביב, כאשר מטען חבלה רב עוצמה התפוצץ ברחוב הלח"י. האירוע הותיר את אנשי העיר והמטרופולין הסובב אותה בהלם ובהתרגשות רבה. הפיצוץ גרם לפציעתו של עובר אורח שנפגע באורח בינוני והוא פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

זירת האירוע התמלאה מיד לאחר הפיצוץ בשוטרי מחוז תל אביב, חבלני משטרה ואנשי הזיהוי הפלילי, אשר פעלו בשיתוף פעולה הדוק עם שירות הביטחון הכללי (שב"כ) במטרה לבחון את נסיבות האירוע ולוודא כי אין סכנה נוספת במקום. לאחר ביצוע כל הבדיקות הנדרשות ולאחר הערכת מצב ראשונית, נמסר כי מדובר בפיגוע חבלני.

מיד לאחר הפיגוע, ביצע מפקד מחוז תל אביב הערכת מצב מיוחדת בהשתתפות גורמי החקירה והשב"כ. במהלך ההערכה, הנחה מפקד המחוז על העלאת רמת הכוננות בכל רחבי גוש דן וביצוע סריקות נרחבות במטרה לאתר חשודים נוספים או סכנות פוטנציאליות נוספות.

במשטרת ישראל מדגישים כי הפעילות המבצעית המוגברת נמשכת, במיוחד במקומות הומי קהל. כוחות מיוחדים ומתנדבי כיתות הכוננות נפרסו באזורים רגישים על מנת להבטיח את שלום הציבור ולהגביר את תחושת הביטחון בקרב האזרחים.

משטרת ישראל קוראת לציבור לגלות ערנות מירבית ולדווח מיידית למוקד 100 על כל אדם או חפץ חשוד, כדי להימנע מסכנות נוספות ולסייע במאמץ למנוע פיגועים נוספים.

צילום: דוברות זק״א.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?