שישה חטופים, סיפור חיים שנקטע באכזריות: הגופות הוחזרו, הכאב נשאר

חולצו גופותיהם של שישה חטופים במבצע חאן יונס שנרצחו בשבי והוחזרו למשפחותיהם

בכאב גדול נמסרה הבשורה הקשה למשפחותיהם של שישה חטופים, לאחר שזוהו גופותיהם של:

  • אברהם מונדר
  •  חיים פרי
  •  יורם מצגר
  •  נדב פופלוול
  • אלכסנדר דנציג
  •  יגב בוכשטב

החטופים נחטפו בעודם בחיים ונרצחו באכזריות בשבי. ההודעה נמסרה למשפחות על ידי נציגי צה"ל וכוחות הביטחון. המשפחות, שחששו לגורל יקיריהם, קיבלו את הבשורה הקשה בכאב עצום.

לאחר הליך זיהוי שנעשה במכון הלאומי לרפואה משפטית, יחד עם משטרת ישראל, נמסרה ההודעה הקשה למשפחות על ידי צוות החטופים באגף כוח האדם, אשר אמון על ליווי המשפחות בשעה קשה זו. צה״ל ושב״כ משתתפים בצערן של המשפחות ושל קהילות הקיבוצים.

התפרסם ציוץ תקיף של אודי דוד בן דוד, הבעלים של האתר: "אסור לעצור ולהקשיב לכל אלו שמכרו לנו סיפורים במשך שנים על חמאס מורתע ושאר שטויות מטעם גורמים בעלי אינטרס. להשמיד את החמאס עכשיו, לא לחכות אפילו רגע. אחרת נקבל עוד ארונות בשנים הבאות."

שר הביטחון, יואב גלנט, מסר בעקבות המבצע: "במבצע נועז ומסוכן במנהרות החמאס בחאן יונס הצליחו כוחות צה״ל ושב״כ להביא הלילה לקבר ישראל את גופותיהם של יגב, אלכסנדר, יורם, חיים, נדב ואברהם זכרם לברכה. משתתף באבלן ובצערן הכבד של המשפחות ומאמץ אותן אל ליבי."

"המבצע לחילוץ החללים הוא ביטוי נוסף לנחישות ולאומץ הלב של הלוחמים לצד חופש הפעולה המבצעי שהשגנו בכל רחבי רצועת עזה. צה"ל ושב"כ ממשיכים בהפעלת כלל המאמצים המבצעיים והמודיעיניים על מנת לממש את המשימה הלאומית העליונה – פירוק החמאס והשבת כלל החטופות והחטופים לישראל."

יהי זכרם ברוך.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?