50 מחבלים חוסלו ביממה: הלוחמים שלנו בעזה לא עוצרים לרגע

לוחמי צה"ל חיסלו כ-50 מחבלים במרחב רפיח: הותקף מחסן אמל"ח בסמוך לאתר צבאי של חמאס בעזה

ביממה האחרונה, במסגרת מבצעי צה"ל בדרום רצועת עזה, חיסלו כוחות אוגדה 162 כ-50 מחבלים והשמידו תשתיות טרור במרחב תל אל-סולטאן שבאזור רפיח. הלוחמים זיהו מספר חוליות מחבלים בדרכן לתקוף את כוחותינו, והתקיפה בוצעה בסגירת מעגל מהאוויר באמצעות מטוסי קרב של חיל האוויר. באחת התקיפות, כוחות צק"ח הנח"ל השמידו חוליית מחבלים באופן מדויק ומהיר, במקביל לפעולות הרס תשתיות טרור נוספות במרחב.

בתוך כך, מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונה מודיעינית של אמ"ן, שב"כ ופיקוד הדרום, תקפו אמש מחסן אמצעי לחימה שמוקם בסמוך לאתר צבאי של חמאס בעיר עזה. המחסן, אשר שימש בעבר כבית ספר "צלאח א-דין", אוחסן ברקטות ואמצעי לחימה נוספים שיועדו לשיגור לעבר שטח ישראל. התקיפה הביאה להשמדת האמל"ח והפחתת האיום על העורף הישראלי.

במקביל, כוחות אוגדה 98 העמיקו את פעילותם במרחב חאן יונס ופאתי דיר אל-בלח, בעקבות מודיעין מדויק על נוכחות מחבלי חמאס ותשתיות טרור במרחב. במהלך היממה האחרונה, השמידו הלוחמים עשרות תשתיות טרור נוספות, איתרו רקטות וחיסלו מחבלים.

כמו כן, במסגרת פעילויות משותפות של חיל האוויר וכוחות אוגדה 252, חוסלו מהאוויר מספר חוליות מחבלים במרכז רצועת עזה והושמד מבנה ממולכד ששימש את כוחות חמאס.

הזדמנות אחרונה לקבלת מענקים לשימור פעילות עסקית  – אל תפספסו

צילום: דוברות צה"ל

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?