בן גביר תוקף את 'קבינט הקונספציה שהוביל אותנו לאסון'

בן גביר

 

בן גביר דורש מנתניהו להצטרף לקבינט המלחמה: "הגיע הזמן לקבל החלטות אמיצות"

בעקבות פרישת השר גנץ "המחנה הממלכתי" מהקואליציה, שיגר השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובו הוא דורש להצטרף לקבינט המלחמה המצומצם.

במכתבו טוען בן גביר כי "הקבינט הקטן, שהיה עד כה 'קבינט הקונספציה', הוביל את ישראל עד כה, תוך הדרתם ומידורם של שרים בכירים בממשלה". לדבריו, "לא עוד. כעת עם פרישתם של שרי הקונספציה, אין עוד תירוץ להחרמת והדרת שותפים ושרים בכירים, ודאי שותפים שהזהירו בזמן אמת מהקונספציה והתפיסה שהיום כולם מבינים שהייתה שגויה".

בן גביר הדגיש כי כשר בממשלה, יו"ר מפלגה ושותף בכיר בקואליציה, הוא דורש להצטרף לקבינט "על מנת להיות שותף בקביעת המדיניות הביטחונית של ישראל בצוק העיתים הנוכחי. הגיע זמן קבלת החלטות אמיצות והכרעה".

בנוסף, צייץ בן גביר כי "העובדה שבקבינט הקטן לא היה עד כה אף חבר ממאתגרי הקונספציה, היא המשך שלטון הקונספציה, חלק מרכזי בבעיה בה אנו נמצאים, והקלקול שהביא אותנו ל-7.10. כעת, לאור פרישת גנץ שיגרתי דרישה לראש הממשלה בדרישה להצטרף לקבינט המצומצם. הגיע הזמן לקבל החלטות אמיצות, להשיג הרתעה אמיתית ולהביא ביטחון לתושבי הדרום, הצפון, וישראל כולה".

טרם התקבלה תגובה רשמית מלשכת ראש הממשלה.

בן גביר

השר וסרלאוף הצליח והיום זה מתחיל: מענקי ענק לזכאים עד 400 מיליון ש"ח – כיף 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?