גיבור אמיתי: מלכיה גרוס הציל אישה מהטרדה באוטובוס

גיבור אמיתי: מלכיה גרוס הציל אישה מהטרדה באוטובוס

בזמן נסיעתו באוטובוס לסורוקה, מלכיה גרוס הי"ד שנפל בשבת האחרונה, לפני כשנה וחצי – נתקל במצב אנושי מסעיר, שהתפתח מעבר לקווים הרגילים של יום יומו. היה זה רגע ששינה את מהלכי הזמן עבור כל אלה המעורבים

הוא בעצמו סיפר: "נסעתי באוטובוס לכיוון סורוקה ובספסל מאחורי ישבו גבר עם מבטא ערבי ואשה, באיזשהו שלב האישה צעקה "תוריד את הידיים שלך ממני". התחלתי לחשוד ולהטות אוזן. בהמשך הנסיעה הוא לחש לה עוד כל מיני דברים והיא אמרה לו "אל תתעסק איתי, אני במשטרה", זה הדאיג אותי והתקשרתי למשטרה לדווח על מה ששמעתי. המשטרה לקחה ברצינות את הדברים ושלחה ניידת, הבחורה הייתה נראית מבוהלת ולאחר זמן ירדה מהאוטובוס, ובינתיים המשטרה הספיקה להגיע אליה. השוטר בטלפון ביקש ממני ללכת לנהג ולומר לו לנעול את דלתות האוטובוס ולעצור. אמרתי לנהג לעצור דחוף, הוא היה מופתע. המשטרה עלתה ועצרה את הערבי, ולקחה אותו בניידת."

בהמשך בשיחה חוזרת, אמרה המשטרה למלכיה הי"ד: "כל הכבוד, אתה אזרח טוב, באמת היה שם מקרה של הטרדה ובזכותך היא מגישה עכשיו נגדו תלונה", מלכיה מסכם ואומר לחבר שלו: "אז אם אתה יושב באוטובוס ושומע ריב כזה, אז תשים לב". מלכיה לא שתק מול מצוקת הנערה בשעת סכנה והציל אותה ממצב חמור בהרבה. הוא עלה לגנזי מרומים כשיצא להציל את ישראל מיד צר. פעולותיו מיועדות לשמש דוגמה לכל אזרח שיקלע למצב דומה.

גיבור אמיתי: מלכיה גרוס הציל אישה מהטרדה באוטובוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?