על קצה הצפון: שר הביטחון גלנט על סיכול כטב"מים של חיזבאללה

שר הביטחון גלנט בקיום הערכת מצב בגבול הצפון, צה"ל ימשיך לסכל את מתקפות הכטב"מים של חיזבאללה

היום התקיימה הערכת מצב בגבול הצפון בראשות שר הביטחון יואב גלנט, יחד עם רמ״ט פיקוד הצפון תת-אלוף שגיב דהן, מ״מ מפקד אוגדה 146 תת-אלוף עמית פישר, מפקד חטיבה 300 אלוף-משנה אורי דאובה ומפקדי הגדודים בחטיבה.

במהלך הביקור קיבל שר הביטחון סקירה מקיפה על האירועים האחרונים בגזרה ועל המאמצים המתבצעים לסיכול מתקפות הכטב״מים של חיזבאללה. גלנט הדגיש את החשיבות בהמשך חיסול מחבלי ומפקדי חיזבאללה, וציין בפני המפקדים את הצורך להמשיך לנקוט בתחבולה וביוזמה התקפית מול יעדי הטרור בלבנון.

המאבק בטרור דורש נחישות וחדשנות, צה"ל ימשיך לפעול בכל האמצעים שברשותו כדי להבטיח את ביטחונם של תושבי הצפון ולהסיר את האיום המיידי של חיזבאללה. חשוב כמו דבריו של שר הביטחון להמשיך לנקוט ביוזמה התקפית ולא לאפשר לאויב לנוח.

הערכת המצב נועדה לבחון את ההתפתחויות האחרונות ולתכנן את הצעדים הבאים, במטרה לשמור על מוכנות וכשירות הכוחות בשטח. המפקדים בשטח הציגו את הפעולות האחרונות שבוצעו ואת ההכנות למבצעים עתידיים, והשר גלנט הביע שביעות רצון מהמקצועיות ומהנחישות שהופגנו.

סיכום הביקור הדגיש את חשיבות השיתוף פעולה בין כלל הכוחות והזרועות הביטחוניות, ואת הצורך להמשיך במאמצים לסיכול האיומים המתגברים בגבול הצפון.

צילום: שחר יורמן
צילום: שחר יורמן
צילום: שחר יורמן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?