"הלילה הולכת להיות הורדה": החשוד מהפזורה אותר בשדרות

גרפיטי על הקיר הסמוך למקום בו היתה תחנת המשטרה שהוחרבה בעיר שדרות. צילום: אודי דוד בן דוד
החשוד הצעיר מהפזורה, שאחריו נערכו סריקות רבות נעצר בשדרות

אחרי סריקות רבות בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לכוחות הביטחון, עם תמונה שהופצה ברשתות של חשוד " המתכוון לבצע פיגוע " לאחר פוסט שפרסם בו כתב ש"הלילה הולכת להיות הורדה", החשוד אותר לפני זמן קצר בעיר שדרות והובא לתחנת המשטרה לצורך חקירה.

גרפיטי על הקיר הסמוך למקום בו היתה תחנת המשטרה שהוחרבה בעיר שדרות. צילום: אודי דוד בן דוד
גרפיטי על הקיר הסמוך למקום בו היתה תחנת המשטרה שהוחרבה בעיר שדרות. צילום: אודי דוד בן דוד

העיר שדרות שסובלת למעלה כ2 עשורים מירי מתמשך של טילים מרצועת עזה לאחר תכנית ההתנתקות וספגה פצועים והרוגים במתקפת הפתע של ה 7/10 כבר מורגלת לתרחישים בטחוניים שונים ועם קבלת המידע על המחבל החשוד, שוטרי תחנת המשטרה ואנשי יחידת השיטור העירוני פעלו על מנת לוודא שהחשוד לא נמצא בשטח העיר.

אותר בעיר שדרות והועבר לחקירה

תוך כדי סריקות, צוות של השיטור העירוני איתר, תפס ועצר את החשוד ומשם העביר אותו לחקירה בתחנת המשטרה החדשה שהוקמה באופן זמני באזור התעשיה בעיר.

בהודעה שיצאה מטעם עיריית שדרות לתושבים נכתב: " בהמשך לדיווחים בשעה האחרונה בעיר על חשד למחבל, בעקבות מידע על אדם חשוד, כוחות הביטחון של העיר ותחנת משטרת שדרות החלו בסריקות כדי לאתרו. צוותי השיטור העירוני תפסו את החשוד והביאו אותו לחקירה בתחנת המשטרה".

ממשטרת ישראל נמסר: " הבהרה בנושא אירוע אדם חשוד בשדרות: בהמשך לפרסומים השונים נדגיש כי התקבל דיווח במשטרה בדבר חשוד שפרסם פוסט ברשת החברתית שנראה כדבר הסתה.

שוטרי תחנת שדרות איתרו את החשוד בן 20 מערוער, שעובד בחנות בעיר ועצרו אותו להמשך חקירה במשטרת ישראל. אין חשש לאירוע ביטחוני – אנחנו מדגישים להצמד למידע רשמי של דוברות המשטרה וגורמי הביטחון בלבד".

ירושלים-אשדוד-בני ברק: המטרופולין החרדי יוצא לדרך – כיף

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?