שמות הנופלים הותרו לפרסום: ארבעה חיילים נהרגו במתקפת כטב"ם

שמות ארבעת חללי צה"ל שנפלו במתקפת הכטב"ם של חיזבאללה הותרו לפרסום

צה"ל מתיר לפרסום את שמות ארבעת חללי צה"ל שנהרגו במתקפת כלי הטיס הבלתי מאויש (כטב"ם) של חיזבאללה בבסיס הצבאי סמוך לבנימינה. הודעות נמסרו למשפחותיהם של הנופלים.

להלן שמות החללים:

סמל עומרי תמרי (Omri Tamari), בן 19 ממזכרת בתיה. עומרי היה חייל בהכשרת לוחמי חי"ר בבא"ח גולני, בחטיבת גולני. הוא נפל כתוצאה מפגיעת כטב"ם במתקפה הקשה.

סמל עומרי תמרי, ממזכרת בתיה, חייל בהכשרת לוחמי חי"ר, בא"ח גולני, חטיבת גולני, נפל כתוצאה מנפילת כטב"ם, בן 19 בנופלו.

סמל יוסף הייב (Yosef Hieb), בן 19 מטובא זנגריה. יוסף היה חייל בהכשרת לוחמי חי"ר בבא"ח גולני, חטיבת גולני, ונפל אף הוא בפגיעת הכטב"ם.

סמל יוסף הייב, מטובא זנגריה, חייל בהכשרת לוחמי חי"ר, בא"ח גולני, חטיבת גולני, נפל כתוצאה מנפילת כטב"ם, בן 19 בנופלו.

סמל יואב אגמון (Yoav Agmon), בן 19 מבנימינה גבעת עדה. יואב היה חייל בהכשרת לוחמי חי"ר בבא"ח גולני, בחטיבת גולני, ונהרג באותה תקיפה קטלנית.

סמל יואב אגמון, מבנימינה גבעת עדה, חייל בהכשרת לוחמי חי"ר, בא"ח גולני, חטיבת גולני, נפל כתוצאה מנפילת כטב"ם, בן 19 בנופלו.

סמל אלון אמיתי (Alon Amitay), בן 19 מרמות נפתלי. אלון היה חייל בהכשרת לוחמי חי"ר בבא"ח גולני, בחטיבת גולני, ונהרג כתוצאה מפגיעת הכטב"ם במתקפה.

סמל אלון אמיתי, מרמות נפתלי, חייל בהכשרת לוחמי חי"ר, בא"ח גולני, חטיבת גולני, נפל כתוצאה מפגיעת כטב"ם, בן 19 בנופלו.

משתתפים בצערן של המשפחות השכולות. מדובר צה"ל נמסר שצה"ל ימשיך ללוות את המשפחות, האירוע הקשה מתוחקר על ידי גורמי הביטחון, ונבדקות כל הנסיבות שהובילו לפגיעת כלי הטיס הבלתי מאויש במתחם הצבאי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?