בחזרה לעזה: לוחמי חטיבה 5 מתאמנים למערכה הבאה במרכז הרצועה

בפעם השנייה: לוחמי חטיבה 5 חוזרים לתמרון במרכז רצועת עזה

לוחמי חטיבת המילואים 5 ממשיכים להוכיח את עמידותם וכושרם המבצעי, לאחר שחזרו לתמרן במרכז רצועת עזה תחת פיקוד אוגדה 252. החטיבה, שנלחמה חודשים ארוכים במרחבי בית חאנון, ח׳רבת אח׳זעה ומרכז הרצועה, שבה לבצע תרגילים ואימונים נרחבים, במטרה לשפר את כשירותה המבצעית לקראת המשך משימותיה.

הכוחות פעלו במגוון זירות מורכבות במהלך הלחימה, כשהם ממוקדים בהגנה על היישובים והקיבוצים בעוטף עזה, טיהור השטחים והבטחת הביטחון בגבול הדרומי של מדינת ישראל. לאחר שהשלימו את המשימות הללו, נערכה חטיבה 5 לאימונים נוספים במרכז לאימוני היבשה (מל"י), שם התאמנו בלוחמה בשטח פתוח ובנוי.

במסגרת התרגולים האחרונים, התכוננו הכוחות לתרחישים שונים במרכז רצועת עזה, והשלימו תרגולי ניוד, אספקה ומענה רפואי מיידי לשעת חירום. פעולות אלו העלו את רמת הכשירות המבצעית של הלוחמים, שהודגשו במגוון תרחישים בשטח פתוח ובנוי, והבטיחו כי החטיבה תהיה ערוכה לכל משימה שתוטל עליה.

חשיבות לוחמי המילואים, ובפרט חטיבה 5, בהגנה על אזרחי המדינה הינה קריטית. הם מהווים נדבך מרכזי בהבטחת ביטחונה של מדינת ישראל, והתרגולים הללו הם חלק בלתי נפרד מהכנתם למערכה הבאה, אם וכאשר תידרש.

נפגעתם כלכלית במלחמת חרבות ברזל? כך תערערו ותזכו לפיצוי מהמדינה

קרדיט: דוברות צה"ל
קרדיט: דוברות צה"ל
קרדיט: דוברות צה"ל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?