התרעה על המסך: השדרוג החדש של פיקוד העורף מציל ברגע האמת

פיקוד העורף משדרג את מערכת ההתרעות המשודרת בערוצי הטלוויזיה

קרדיט: דוברות צה"ל

פיקוד העורף משיק שדרוג חדש למערכת ההתרעות המופיעה בערוצי הטלוויזיה, במטרה לשפר את הפצת המידע החיוני לציבור בצורה מהירה, נגישה וברורה יותר. השדרוג יכנס לתוקף החל ממחר (ה׳), והוא מהווה חלק מתהליך מתמשך של עדכון טכנולוגי במערכת ההתרעות הארצית.

העיצוב הגרפי החדש, שפותח בשיתוף פעולה בין פיקוד העורף, נגישות ישראל וגופי התקשורת, מאפשר להציג מספר רב יותר של יישובים בו זמנית על גבי מסך הטלוויזיה בעת התרעה, מה שמאפשר הגברת מהירות ומיקוד הפצת ההתרעות.

המהלך נועד להבטיח שכל אזרח יוכל לקבל את התרעות פיקוד העורף בצורה המהירה ביותר ולפעול בהתאם להנחיות הרלוונטיות, ובכך לסייע בהגנה על חייו ועל חיי הסובבים אותו.

סגן-אלוף איתי זמיר, רע״ן התרעה, ציין: ״המערכת החדשה כוללת יכולות תצוגה מתקדמות בנראות ובביצועים ומהווה שיפור משמעותי בכמות היישובים עליהם ניתן להתריע בו זמנית על גבי מסך הטלוויזיה״.

סגן-אלוף תמר לוויים, רע״ן הסברה, הוסיפה: ״זהו צעד חשוב נוסף בהגנה על העורף הישראלי, המתאים את עצמו לאיומים המתפתחים בשטח. אנו מחויבים להמשיך להשקיע בשדרוגים מתקדמים ובפיתוחים חדשניים, כדי להבטיח שכל אזרח יקבל בזמן אמת את המידע החיוני להצלת חיים, בצורה מהירה ומדויקת ככל הניתן״.

המערכת החדשה במס הכנסה: ניהול חובות בקלות מהנייד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?