במהלך הלילה כטב"מ מעיראק שוגר לכיוון ישראל

תקיפות צה"ל בלבנון, צילום: דובר צה"ל

תקיפות צה"ל בלבנון: תקיפה רחבת היקף נגד מטרות חיזבאללה

במהלך הלילה, חיל האוויר של צה"ל ביצע תקיפות נרחבות בשטח לבנון, במטרה לפגוע במטרות השייכות לארגון הטרור חיזבאללה. התקיפות התמקדו בעיקר במטרות בצפון אזור זבקין שבדרום לבנון, שם נמצא משגר של חיזבאללה שירה רקטות לעבר שטח ישראל.

כחלק מהתגובה הרחבה, הותקפו מבנים צבאיים של הארגון במרחבים אל-חיאם ועייתא א-שעב, שבהם היו נתונים לירי מהאוויר. בנוסף, כוחות צה"ל ביצעו ירי ארטילרי במרחבים שובא, עלמא א-שעב וכפר כילא, במטרה לנטרל את האיום ולמנוע שיגורים נוספים לעבר שטח ישראל.

ב"ה כטב"מ מעיראק ייורט בהצלחה: צה"ל מגיב לאיומים מהכיוון המזרחי

כתבמ מעיראק יורט במהלך הלילה. בתמונה - תקיפות צה"ל בלבנון, צילום: דובר צה"ל
כטב"מ מעיראק יורט במהלך הלילה. בתמונה – תקיפות צה"ל בלבנון, צילום: דובר צה"ל

עוד במהלך הלילה, כוחות ההגנה האווירית של צה"ל הצליחו ב"ה ליירט בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש (כטב"ם) ששוגר מכיוון מזרח, מעיראק, לעבר שטח ישראל. הכטב"ם לא הצליח לחצות את הגבול ונוטרל בטרם הגיע לאזור מיושב.

התהליך המבצעי להנחתת כטב"ם הוא חלק מהמאמצים המתמשכים של צה"ל להגן על שטח ישראל מפני איומים שונים שמגיעים מהאזור הסמוך. אין דיווחים על נפגעים כתוצאה מהאירועים, וההגנה האווירית פועלת בהתאם לתוכניות המיועדות להבטיח את ביטחון האזרחים והכוחות.

התגובות וההשלכות: מה צפוי בהמשך?

התקיפות האחרונות והיירוט המוצלח של הכטב"ם מדגישים את נכונות צה"ל להגיב בצורה החלטית לאיומים החיצוניים. מדובר במהלך שמבהיר את ההתחייבות של ישראל להגן על שטחה ולמנוע פגיעות באזרחיה ובכוחות הביטחון.

בתגובה להתרחשויות, צפויים הדיונים במועצות הביטחון והביטחון הלאומי להתרכז בהערכה מחודשת של המצב ובהתאמת אסטרטגיות התגובה לאיומים עתידיים. המצב בשטח יהיה נתון להתפתחויות נוספות, וצה"ל ימשיך לנקוט אמצעים נדרשים לשמירה על הביטחון הלאומי.

חברת התעופה האהובה חזרה לארץ ושוברת את מחירי הטיסות לניו יורק כבר לחודש תשרי הקרוב – החל מ 560$- כיף 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?