כשהשמיים הופכים למפעל נשק: המטוס ה-500 ברכבת האווירית נחת בישראל

משרד הביטחון: המטוס ה-500 ברכבת האווירית של ציוד צבאי נחת בישראל

בסוף השבוע האחרון, במסגרת מבצע שינוע רחב היקף שהחל עם פרוץ המלחמה, נחת בישראל המטוס ה-500 ברכבת האווירית של משרד הביטחון וצה"ל. המבצע, שמוביל משרד הביטחון בשיתוף פעולה הדוק עם מנהל הרכש הביטחוני (מנה"ר), יחידת הממונה על השינוע הבינלאומי, משלחת הרכש בארה"ב, אגף התכנון ובניין הכח בצה"ל וחיל האוויר, נועד להבטיח את הרציפות התפקודית ואורך הנשימה של צה"ל במאבקו הנוכחי וביעדיו העתידיים.

במהלך המבצע, שהחל עם פרוץ המלחמה, הוטסו לישראל מעל ל-50,000 טונות של ציוד צבאי ב-500 הטסות ו-107 השטות. הציוד שנרכש ושונע לישראל כולל מגוון רחב של אמצעים החיוניים לתפקוד הצבא בשדה הקרב, ביניהם רכבי שטח ממוגנים, חימושים, תחמושת, ציוד מיגון אישי וציוד רפואי.

רכבת האווירית והימית, המתבצעת לצד מאמצי משרד הביטחון להתעצמות עצמאית של הייצור הביטחוני בישראל, מהווה נדבך חשוב בחיזוק יכולותיו של צה"ל. המאמץ המבצעי הזה מדגיש את המחויבות להבטיח את כשירותו המתמשכת של הצבא ולממש את היעדים הביטחוניים הנוכחיים והעתידיים של המדינה.

משרד הביטחון מציין כי רכבת האווירית והימית תימשך ככל שיידרש, במטרה להבטיח כי לוחמי צה"ל ימשיכו להיות מצוידים כראוי בכל תרחיש אפשרי.

נערך עבור אתר 'פרסום ראשון' באמצעות: OpenAI

מענק חודשי לכל תושב ישראלי עד 4990 ש"ח? אלו התנאים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?