איך משרד הרווחה מתכונן להגן על החלשים בזמן ההסלמה?

בעקבות ההסלמה הביטחונית: משרד הרווחה והביטחון החברתי ערוך ומוכן לסייע לאוכלוסיות בסיכון

בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני, משרד הרווחה והביטחון החברתי פתח הבוקר חמ"ל חירום וקיים הערכת מצב בהובלת שר הרווחה יעקב מרגי, מנכ"ל המשרד ינון אהרוני, וגורמי מקצוע וחירום נוספים. המשרד פועל בשיתוף פעולה צמוד עם פיקוד העורף ומתכונן למגוון תרחישי חירום, כולל פינוי מסגרות רווחה באזורי לחימה במידת הצורך.

המשרד עומד בקשר ישיר ורציף עם הרשויות המקומיות ועם מסגרות הרווחה בקווי העימות, תוך מתן הנחיות שוטפות בהתאם למידע המתקבל מהשטח. במידה ותהיה החרפה נוספת במצב הביטחוני, המשרד ערוך לפינוי מסגרות רווחה הכוללות אנשים עם מוגבלות, בתי אבות, פנימיות לילדים ונוער, ומסגרות נוספות. הפינוי ייעשה בהתאם לתכניות החירום של המשרד אל אזורים בטוחים יותר.

בנוסף לכך, המשרד נערך לתגבור כוח אדם של עובדים סוציאליים ועובדי רווחה אחרים, על מנת לספק מענה מהיר ויעיל לצרכים המתגברים בשטח. מוקד 118 של משרד הרווחה והביטחון החברתי מתוגבר ומאויש על ידי עובדים סוציאליים, וזמין למתן סיוע 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

המחלקות לשירותים חברתיים ברחבי הארץ ממשיכות לפעול כסדרן ולהעניק שירותים חיוניים לאוכלוסייה. המשרד, יחד עם אגף החירום והביטחון במחוזותיו, שומר על קשר רציף עם כלל מסגרות הרווחה ומספק הנחיות ועדכונים בהתאם להתפתחויות.

משרד הרווחה והביטחון החברתי מדגיש את מחויבותו להבטחת בטחונם ורווחתם של האזרחים, במיוחד באזורים הנמצאים תחת איום ישיר, ופועל בתיאום מלא עם כלל הגורמים הרלוונטיים כדי להעניק את הסיוע הנדרש בזמן אמת.

מענקים בחזית: הפיצויים שיכולים להציל את העסק שלך במלחמת חרבות ברזל

נערך עבור אתר 'פרסום ראשון' באמצעות: OpenAI

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?