הדמות החדשה בהנהגה: מירי שמואלי מונתה למשנה למנכ"ל

משרד לביטחון לאומי מברך את מירי שמואלי בהיבחרה לתפקיד המשנה למנכ"ל המשרד

מירי שמואלי נכנסה לתפקיד המשנה למנכ"ל המשרד לביטחון לאומי, ובמסגרת זו תהיה אחראית על מערכי הביטחון האזרחי, הכוללים את הרשות לביטחון קהילתי, מערך השיטור העירוני, אגף רישוי כלי ירייה, המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, הרשות להגנה על עדים ועוד.

שמואלי, בת 40, נשואה ואם לשלושה, מחזיקה בתואר ראשון בכלכלה, תואר שני במשפטים ותואר שני נוסף במדיניות ציבורית. היא מביאה עמה ניסיון עשיר של כ-17 שנים במגוון תפקידים ניהוליים וכלכליים במגזר הפרטי, בשירות המדינה ובמשרד לביטחון לאומי.

היא החלה את עבודתה במשרד לפני כארבע שנים, ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית את"ב (אשכול ארגון, תכנון, תקצוב ובקרה). במסגרת זו, הובילה רפורמות משמעותיות וניהלה את ההיבטים המקצועיים והמו"מ התקציבי. בין היתר, היא הובילה תהליכים שהביאו לזינוק תקציב המשרד ולתמיכה בהקמת מערכים מבצעיים, וכן הובילה את המודלים והמו"מ לתוספות השכר והמענקים למשטרת ישראל ושירות בתי הסוהר.

קודם להגעתה למגזר הציבורי, עבדה שמואלי במגוון תפקידים בחברות פרטיות בתחום הניהול הכלכלי. לפני הצטרפותה למשרד לביטחון לאומי, שירתה במשרד הכלכלה והתעשייה בתפקידי אסטרטגיה ותכנון מדיניות.

השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר, אמר: "כסמנכ"לית אשכול, תכנון תקציב ובקרה, מירי ביצעה עבודה מופלאה, במקצועיות יוצאת דופן, יחד עם כישורי ניהול ברמה הגבוהה ביותר ולצד יחסי אנוש מצוינים. אני בטוח כי מירי תהיה מצוינת בתפקידה החדש כמשנה למנכ"ל המשרד, בדיוק כפי שהיתה עד כה, ואני מאחל לה הצלחה רבה – הצלחתה הצלחתנו".

מנכ"ל המשרד לביטחון לאומי, רפול אנגל, הוסיף: "מברך את מירי שמואלי בהיבחרה לתפקיד. אני סמוך ובטוח כי מירי תצעיד את המשרד קדימה ותתמודד בהצלחה רבה עם האתגרים הרבים בתפקידה החדש, באופן העולה בקנה אחד עם מדיניות השר לביטחון לאומי ולמען אזרחי מדינת ישראל".

מירי שמואלי, המשנה למנכ"ל הנכנסת, ציינה: "אני נכנסת לתפקיד בתחושת שליחות עצומה, במיוחד בעת הנוכחית בה נדרש להתאים ולקדם את פעילות המשרד ומערכיו, הן בהיבטי האכיפה והן בהיבטי המניעה, לטובת ביטחונם האישי של כלל אזרחי מדינת ישראל".

הנהלת המשרד, חברי ועד העובדים, עובדות ועובדי המשרד מאחלים למירי הצלחה רבה בתפקיד.

קרדיט: דוברות המשרד לביטחון לאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?