נתניהו קובע: לא יוקם בית חולים לעזתים – ביטחון ישראל לפני הכל

נתניהו נגד גלנט: לא יאושר הקמת בית חולים לעזתים בגבול הרצועה

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע בצורה נחרצת כי הוא אינו מאשר את הקמתו של בית חולים לעזתים בגבול רצועת עזה, וזאת למרות ששר הביטחון יואב גלנט כבר הודיע על כוונה זו למזכיר ההגנה האמריקני, לויד אוסטין.

בהודעה רשמית מטעם לשכת ראש הממשלה נכתב: "ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע בכתב כי הוא אינו מאשר הקמת בית חולים לעזתים בשטח ישראל – ולכן הוא לא יקום." החלטה זו מדגישה את עמדתו הברורה של נתניהו לגבי הסיכון הביטחוני והאתגרים המדיניים הכרוכים במהלך זה.

על רקע המחלוקת הפנימית בין ראש הממשלה לשר הביטחון, הדגש על ביטחונם של אזרחי ישראל ממשיך להנחות את החלטותיו של נתניהו. בהצהרתו, נתניהו הבהיר: "בית חולים לעזתים בשטח ישראל לא יקום".

החלטתו של נתניהו להימנע מהקמת בית החולים בגבול הרצועה מהווה חלק ממדיניות רחבה יותר שנועדה להבטיח את ביטחונם ושלומם של תושבי ישראל. המהלך מראה את מחויבותו של ראש הממשלה לשמירה על ריבונות המדינה ולהגנה על גבולותיה מפני איומים פוטנציאליים. ההחלטה לא לאשר את הקמת בית החולים משקפת את עמדתו המוצקה של ראש הממשלה ואת הנחיצות בהפעלת שיקול דעת מדיני ואסטרטגי בכל הנוגע לסוגיות ביטחוניות קריטיות.

קרדיט צילום: נועם מושקוביץ / דני שם טוב, דוברות הכנסת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?