לא חריג: מחבלים ברכבי או"ם – ירי במתחם אונרא במזרח רפיח

מחבלים במתחם אונרא של האום, צילום רחפן: דובר צה"ל

שוב זה קורה, מחבלים נעזרים בכוחות אונרא של האום לצורך פעילות טרור כפי שקרה מספר פעמים בחודשים האחרונים וכמובן בטבח הנוראי של ה 7.10 תוך העלמת עין של האום מהאירועים.

במהלך פעילות של כוחות חטיבת גבעתי תחת אוגדה 162, בסוף השבוע מזרחית לרפיח, זוהו מחבלים במתחם הלוגיסטי המרכזי של סוכנות אונר"א לצד רכבי או״ם.

בתיעוד ניתן לראות מספר מחבלים בסמוך לרכבי או״ם ובאזור המתחם המחסנים הלוגיסטיים של הארגון, המהווים ציר מרכזי לחלוקת הסיוע מטעמו ברצועה – ומבצעים ירי במתחם של הארגון במזרח רפיח.

מחבלים במתחם אונרא של האום, צילום רחפן: דובר צה"ל
מחבלים במתחם אונרא של האום, צילום רחפן: דובר צה"ל

בעקבות האירוע החריג נציגי מתאם פעולות הממשלה בשטחים העבירו לבכירים בקהילה הבינלאומית את הממצאים שבידי צה״ל וקראו לאו״ם לבצע בירור דחוף של הנושא.

בנוסף, בשיחה הזהירו נציגי מתפ"ש על המצאות המחבלים במרחב, לצד חומרת הסכנה שיש בנוכחות המחבלים במתחם המרכזים הלוגיסטיים למען המשך השמירה על מתקני הארגון.

מדובר צה"ל נמסר כי: " צה"ל ימשיך לפעול בהתאם לדין הבינלאומי לטובת חלוקת הסיוע לתושבי הרצועה".

מחבלים במתחם אונרא של האום, צילום רחפן: דובר צה"ל
מחבלים במתחם אונרא של האום, צילום רחפן: דובר צה"ל

שר החוץ ישראל כ"ץ על תיעוד מחבלי חמאס יורים על אזרחים במתחם אונר"א ליד כלי רכב של האו"ם ברפיח: "שום שקר של מזכ"ל האו"ם גוטרש וראש אונר"א לאזריני לא יסתיר את האמת: אונר"א היא זרוע של ארגון הטרור חמאס""מחבלי חמאס יורים לעבר אזרחים מתוך מתקן של אונר"א ליד כלי רכב של האו"ם ברפיח.

שום שקר של מזכ"ל האו"ם גוטרש וראש אונר"א לאזריני לא יסתיר את האמת: אונר"א היא זרוע של ארגון הטרור חמאס. לאזריני חייב להתפטר!".

נזכיר שלפני כ2 עשורים, מחבלי חיזבאללה השתמשו ברכבים של האו"ם UN לצורך ביצוע תקיפה בגבול הצפוני במהלכה רצחו וחטפו חיילי צה"ל לשטח לבנון והחזיקו בהם מבלי למסור מידע על מצבם לאורך שנים, עד עסקת חילופי שבויים, ושוב רואים שהאום מסייע למחבלים לפעול נגד יהודים.

 

רשות המסים: עד 5 מיליון ש"ח מענק פיצוי לכל בעל עסק שנפגע – כיף

רשות המסים: עד 5 מיליון ש"ח מענק פיצוי לכל בעל עסק שנפגע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?