סינוואר אינו רוצה בעסקה הומניטרית ובהשבת החטופים

נתניהו

הודעה דרמטית ממטה משפחות החטופים

190 ימים של חרדה, 133 חטופים – ישראל זועקת לראש הממשלה: "הביאו אותם הביתה"

הודעה מטעם מטה משפחות החטופים:

"ראש הממשלה וקבינט המלחמה: השתמשו ביכולות הפיקוד והמדינאות שהוכחתם הלילה – גם כישלון בהחזרת החטופים הוא איום קיומי על מדינת ישראל

את הלילה ה-190 למלחמת ״חרבות ברזל״ מרבית תושבי ישראל העבירו ערים, בחרדה ודאגה פיזית ונפשית – אבל הם היו בביתם וידעו שמדינת ישראל פועלת להגן עליהם. החששות והתחושות שכולנו הרגשנו, לא מתקרבים לפחד, ליאוש, לחשש, לבדידות, לקור, לאלימות הפיזית והנפשית, לדאגה ליקירים ולחרדה הקיומית ש-133 הישראלים החטופים על ידי חמאס עוברים כבר 190 ימים ולילות.

הלילה, בזכות מידע מודיעיני מדויק, יכולות ביטחוניות גבוהות ושיתוף פעולה בינלאומי – צה״ל ומערכת הביטחון, בלמו ויירטו את המתקפה האווירית החריפה בתולדות ישראל והבטיחו את שלום המדינה ואזרחיה.
כל אלו נעדרו ב-7/10, והם שהובילו לתפיסתם, חטיפתם ורציחתם של ישראלים רבים.

לאחר 191 ימים של לחימה בלתי פוסקת, אובדן, פחד וחוסר וודאות – אזרחי ישראל זקוקים לשיקום והחזרת תחושת הביטחון ובשביל כך נדרש יותר מיירוט טילים! נדרש להשיב את כל 133 החטופים, זה אפשרי וזה הכרחי, עכשיו."

הודעה זו מגיעה לאחר 190 ימים של חרדה ודאגה, בהם משפחות החטופים חוות ייאוש, פחד ובדידות. הן קוראות לממשלה ולראש הממשלה להבין שהחזרת החטופים היא משימה לאומית עליונה, וכי כישלון בהשבתם יהווה פגיעה קשה בביטחון ישראל ובתחושת הביטחון של אזרחיה.

ההודעה מדגישה כי יירוט טילים ופעולות צבאיות, למרות הצלחתן, אינן מספיקות. נדרש מאמץ מדיני ומודיעיני נרחב להשגת עסקה עם חמאס ולהחזרת החטופים.

היום משרד ראש הממשלה בשם המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים מסר כי חמאס השיב בשלילה למתווה שהונח בפניו על ידי המתווכות: "הדחייה מוכיחה כי סינוואר אינו רוצה בעסקה הומניטרית ובהשבת החטופים" משרד ראש הממשלה בשם המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים מסר היום- ראשון – כי חמאס השיב בשלילה למתווה שהונח בפניו על ידי המתווכות.

נתניהו
קרדיט סטילס: קובי גדעון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?