מאות יהודים במפגן תמיכה והצדעה לארגון זק"א ולמדינת ישראל בארה"ב

מאות יהודים ותומכי ישראל התגייסו להצדעה מרגשת לארגון זק"א ולמדינת ישראל בטינק, ניו ג'רזי

קהילה יהודית מאוחדת מביעה תמיכה נחרצת במתנדבי זק"א ובמדינה מול ניסיונות הפחדה מצד תומכי טרור

במוצאי יום שני התקיים מפגן עוצמתי בטינק, ניו ג'רזי, ארה"ב, בו השתתפו מאות יהודים ותומכי ישראל, שהתגייסו להצדעה מרגשת לארגון זק"א ולמדינת ישראל. האירוע התקיים בעקבות ניסיון הפחדה מצד ארגון פלסטיני, שקרא לחבריו שונאי ישראל ומכחישי הטבח בעוטף עזה בשמחת תורה, להפגין נגד מתנדב זק"א שתוכנן לשוחח עם הקהילה המקומית על עבודת הארגון בעקבות המלחמה בעזה.

הקהילה היהודית נרתמה מיד, וקול קורא יצא לתושבי האזור להגיע למפגן תמיכה. "ראינו ברשתות החברתיות את ההסתה של תומכי הטרור נגד זק"א וישראל", סיפר שמחה גריינמן, מתנדב זק"א שהיה במקום. "זה היה מלחיץ, אבל הקהילה היהודית לא שתקה. יצאנו בהודעה ברורה לחברי הקהילות – לא תשתיקו אותנו. עם ישראל חי".

בשעה 19:00 התאספו מאות יהודים ממגוון קהילות במקום, והביעו את תמיכתם הנחרצת בארגון זק"א ובמדינת ישראל. המפגן היה הצהרה עוצמתית של אחדות וחוסן יהודי, והוכיח שגם מול ניסיונות הפחדה, הקהילה היהודית תעמוד תמיד מאוחדת ותומכת בצדק ובערכים.

האירוע היווה תזכורת חשובה לחשיבות עבודתם של מתנדבי זק"א, המסכנים את חייהם יום יום כדי לחלץ גופות ולהעניק כבוד אחרון לנופלים. זהו גם סימן מובהק לעמידותה של מדינת ישראל, שגם מול איומים וניסיונות הפחדה, תמשיך להתקיים ולשגשג.

צילום: דוברות זק"א
צילום: דוברות זק"א
צילום: דוברות זק"א

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?