חיזבאללה בהצהרת תנחומים על המחוסלים בדמשק

חיזבאללה פרסם את ההצהרה הבאה:

בשם אלוהים, החסד ביותר, הרחום ביותר

"בין המאמינים יש אנשים שהיו נאמנים למה שהם כרתו עם אלוהים; וביניהם יש כאלה שאהבתם התגשמה, וביניהם אלה שמחכים, והם לא שינו אותה בשום שינוי".

תאמין באלוהים הכל יכול

ביום העשרים ואחד של חודש הרמדאן המבורך, יום מות הקדושים של מפקד המאמינים עלי בן אבי טאליב עליו השלום, יום מתן דם טהור וטהור להגנת האמת, מדוכאים, והערכים האלוהיים הנעלים, ביום זה, הצטרפו לשורות הקדושים הגדולים, המנהיגים היקרים של משמרות המהפכה האסלאמית באיראן המפקד הגנרל מוחמד רזא זהדי, המפקד בריגדיר גנרל מוחמד האדי חאג'י רחימי, והאחים היקרים חוסיין אמאן. אלאהי, מהדי ג'לאלאטי, מוחסן סדאקאת, עלי אגה באבאי ועלי סאלחי רוזבהאני, כתוצאה מפשע שביצע האויב הישראלי על ידי הכוונת והתנקשות במפקד זהדי ואחיו בבניין הקונסוליה האיראנית בדמשק. ‏

המנהיג הגדול, השהיד היקר, מוחמד רזא זהדי, היה מראשוני התומכים, המקריבים והמתמשכים במשך שנים רבות לפיתוח ולקידום עבודת ההתנגדות בלבנון, שיתף אותנו בדאגות ובאחריות שלנו במשך זמן רב, ו הוא היה באמת אח, לוחם, חבר נאמן, ומקרבן למופת באהבתו להתנגדות בלבנון ובאזור, הוא זה שהיה מרוצה ובחר, יחד עם משפחתו המכובדת, להתרחק ממנו מולדת, שבה הקריב קורבנות גדולים ופצעים שמילאו את גופו המכובד, וכל זה בגלל שאהב התנגדות והגנת המדוכאים באזורנו, במיוחד בארץ ישראל.

בעוד אנו מתאבלים על שהיד היקר הזה עם אחיו, הקדושים היקרים, אנו מאמינים לחלוטין שדמו הטהור יביא לנחישות רבה יותר להתנגד ולהתמודד עם האויב השחצן וצמא הדם הזה, שלא שבע מדמם של עשרות אלפי ילדים ונשים בעזה.

פשע זה מעיד על כך שהאויב הישראלי עדיין טיפש כשהוא מאמין שחיסול המנהיגים יכול לעצור את גל ההתנגדות הגועש של אנשים. בוודאי, פשע זה לא יעבור מבלי שהאויב יקבל עונש ונקמה.

אנו שולחים את תנחומינו הגבוהים ביותר וברכותינו להוד מעלתו המנהיג, האימאם חמינאי (תבורכת נשמתו), על מות הקדושים של מנהיג נאמן ואמיץ זה ואחיו המעונים המכובדים, להנהגת משמרות המהפכה האסלאמית באיראן, במיוחד הנהגת כוח קודס, לכל הפקידים היקרים ברפובליקה האסלאמית, ולכל המשפחות המכובדות של הקדושים הללו, ואנו מבקשים מאלוהים. יהי רצון שהאל הכול יכול יאסוף אותם עם שליח האלוהים ומשפחתו הטהורה, עליו השלום אותם, במיוחד המרטיר של גומחת התפילה, משרתם של החסידים, מפקד הנאמנים עליו השלום.

שבעה המחוסלים האיראנים אתמול בסמוך לשגרירות איראן בדמשק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?