מנהיג חמאס איסמעיל הניה חוסל בביתו: פגיעה מדוייקת בדירתו בטהרן

איסמעיל הניה ימח שמו חוגג ב 7/10

ברוך השם יום שנפתח בבשורות טובות לעם ישראל כשהפעם, מנהיג חמאס איסמעיל הניה חוסל בדירתו בטהרן שעות ספורות לאחר שחגג עם מנהיג איראן עלי חמינאי.

איסמעיל הניה ימח שמו חוסל. בצילום: כשהוא חוגג ב 7/10
איסמעיל הניה ימח שמו חוסל. בצילום: כשהוא חוגג ב 7/10

הניה, שבתחילת המלחמה חגג יום אחר יום, צפה בסרטוני הטבח המזעזעים ופרסם סרטונים שלו יחד עם חבריו כשהם שמחים מהנעשה בישראל, חוסל סמוך לשעה 2 לפנות בוקר שעון טהרן יחד עם שומר הראש עימו שהה בדירתו.

הניה בחר שלא לשהות במרכז טהרן והעדיף להתחבא בדירת מסתור בצפון העיר תוך שהוא מבצע פעולות שימנעו את זיהויו, אולם ב"ה הוא היה תחת מעקב לאורך זמן וכאמור חוסל לפני שעות אחדות.

משמרות המהפכה באיראן הוציאו לפני זמן קצר את ההודעה הבאה: " בשם אלוהים, הרחמן, הרחמן ביותר, איננה אללה ואינה איליה רג'ון, עם תנחומים לאומה ההרואית של פלסטין והאומה האסלאמית וללוחמי חזית ההתנגדות.

האומה הנכבדה של איראן, הבוקר (רביעי) במעונו של מר ד"ר איסמעיל הנייה המשרד המדיני של ההתנגדות האסלאמית של חמאס נפגע בטהרן, וכתוצאה מתקרית זו, הוא ואחד משומרי הראש שלו היו מעונה. הגורם והממדים של אירוע זה נבדקים והתוצאות יפורסמו בהמשך".

גם בחמאס אישרו את הדברים ומסרו בהצהרה: " מות הקדושים של מנהיג הג'האד אסמאעיל הנייה, ראש התנועה, בעקבות פשיטה ציונית בוגדנית על מעונו בטהראן, לאחר שהשתתף בטקס השבעתו של נשיא איראן החדש".

נזכיר שהאירוע באיראן מצטרף לחיסול של רמטכ"ל חיזבאללה פואד שוכר אמש בביירות באמצעות כלי טיס של חיל האויר הישראלי. שוכר היה אחראי לטבח בשבת במג'דל שמס, שם נרצחו 12 ילדים ששיחקו במגרש, חטיפת החיילים בגבול לבנון, פרוייקט דיוק הטילים של חיזבאללה ופיגועים נוספים בישראל בשנות ה 90.

 

פעימה ראשונה מהמענק הגדול תועבר בימים הקרובים: מי יקבלו? – כיף

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?