נתניהו: "מי שפוגע בנו, אנחנו פוגעים בו" מוכנים לכל תרחיש – גם מעבר לעזה

נתניהו בביקור בתל נוף מבטיח הגנה על ישראל מכל איום

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך היום (ה׳) ביקור בבסיס חיל האוויר בתל נוף, שם נפגש עם אנשי טייסת 133 שמפעילה מטוסי קרב מסוג F-15. נתניהו קיבל סקירה מסגן מפקד הבסיס ומפקד הטייסת על פעילותה המבצעית, תוך התמקדות במלחמה בעזה.

בנאום שנשא בפני אנשי הטייסת, הדגיש נתניהו את האתגרים הביטחוניים הרבים עמם מתמודדת ישראל, הן בזירה הפלסטינית והן בזירות אחרות. הוא ציין כי הממשלה נערכת לכל תרחיש אפשרי, תוך שמירה על עיקרון ברור: "מי שפוגע בנו, אנחנו פוגעים בו".

"אנחנו בימים מאתגרים", אמר נתניהו. "אנחנו בעיצומה של המלחמה בעזה שנמשכת במלוא עוזה, במקביל אנחנו ממשיכים במאמצים שלא נפסקים כדי להחזיר את חטופינו. אבל אנחנו נערכים גם לתרחישים של אתגרים מזירות אחרות. קבענו עיקרון פשוט: מי שפוגע בנו, אנחנו פוגעים בו. אנחנו נערכים לענות על הצרכים הביטחוניים של מדינת ישראל גם בהגנה וגם בהתקפה".

נתניהו סיים את דבריו בהבעת אמון בטייסים ואנשי צוות האוויר: "אני ועם ישראל סומכים עליכם ושיהיה לכולנו בהצלחה גדולה".

ביקורו של נתניהו בתל נוף מדגיש את החשיבות הרבה שהוא מייחס לביטחון המדינה ולחיל האוויר הישראלי. חיל האוויר ממלא תפקיד מרכזי בהגנה על ישראל מפני אויביה, וביקורו של ראש הממשלה נועד לחזק את רוחם של אנשי החיל ולעודד אותם להמשיך ולמלא את משימתם בהצלחה.

קרדיט סטילס: קובי גדעון
נתניהו
קרדיט סטילס: קובי גדעון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?