"עדיין מתנהל כאן קרב": 3 וחצי שעות של חילופי ירי בבנימין

פיגוע ירי בבנימין: 3 פצועים, אחד קשה, חילופי ירי נמשכים למעלה מ3 וחצי שעות

בנימין, 22 במרץ 2024 – פיגוע ירי התרחש הבוקר (שישי) סמוך לצומת הפרסה בבנימין. כתוצאה מהירי נפצעו 3 אזרחים, אחד מהם באורח קשה. כוחות הביטחון במקום מנהלים חילופי ירי קשים עם חוליית מחבלים, כנראה יותר ממחבל אחד, הנמשכים כבר למעלה מ3 וחצי שעות.

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, הגיע לזירת הפיגוע ואמר: "עדיין מתנהל כאן קרב יריות עם המחבלים. מאז תחילת המלחמה אנחנו מתריעים בדיוק על המקום הזה. גם להגברת האבטחה ובעיקר לעלייה למתקפה מוחצת נגד הכפרים באזור. אין שום הבדל בין עזה לכאן. צריך לתקוף את המחבלים בתוך העיירות והכפרים שלהם. כוחות הבטחון הצבאיים והאזרחיים כאן נלחמים כתף אל כתף".

הפיגוע התרחש סמוך לשעה 6 בבוקר, כאשר מחבלים פתחו באש לעבר מיניבוס ממוגן. כוחות צה"ל שהגיעו למקום נתקלו בחילופי ירי קשים עם המחבלים. במהלך חילופי האש נעשה שימוש גם במסוק קרב שסייע לכוחות בשטח.

3 פצועים פונו מהמקום, אחד מהם במצב קשה ושניים במצב קל. כוחות הביטחון ממשיכים בחילופי ירי עם המחבלים וסורקים את האזור בניסיון לאתרם.

האירוע מצטרף לשורת פיגועי ירי שהתרחשו בשבועות האחרונים באזור יהודה ושומרון. גורמי ביטחון מתריעים מפני גל טרור חדש ומציינים כי כוחות הביטחון פועלים במלוא העוצמה על מנת לסכל פיגועים ולעצור את המחבלים.

המשך התפתחויות האירוע יובאו בהמשך.

קרדיט: חנן גרינווד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?