הנחיה מיידית מפיקוד העורף: נמצאים באזורים האלו? תיהיו בקרבת מיגון

הנחיה מיידית של פיקוד העורף לתושבי האזורים הבאים

בהתאם להערכת מצב, תושבי צפון רמת הגולן, אזור נבטים, דימונה ואילת מתבקשים לשהות עד להודעה חדשה בקרבת מרחב מוגן שניתן להגיע אליו בזמן התגוננות.

בקבלת ההתרעה, יש להיכנס למרחב המוגן, אם אין מרחב מוגן יש לפעול על פי ״הכי מוגן שיש״, בכל מקרה יש להמתין 10 דקות – לא פחות.
יש להתעדכן בהודעות המופצות באמצעי התקשורת ולהמתין להנחיות נוספות.

הנחיות פצ"ן אוגדה 210 היישובים הבאים נדרשים לשהות בקרבת מרחב מוגן:

נווה אט"יב
נמרוד
אודם
קלע אלון
רמת טראמפ
שעל
אורטל
אלרום
מרום גולן
עין זיוון
קדמת צבי

נא לשהות עד להודעה חדשה בקרבת מרחב מוגן שניתן להגיע אליו בזמן ההתגוננות, במידה ואין באזורך יש לפעול על פי הכי מוגן שיש. בקבלת התרעה, יש להיכנס למרחב המוגן, או לשכב על הקרקע למשך 10 דקות. יש להשמע להנחיות פקע"ר.

הנחיה מיידית פיקוד העורף
הנחיה מיידית פיקוד העורף

מוקדם יותר היום החלה המלחמה בין איראן וישראל באופן רשמי כשהאיראנים שידרו מאות כתב"מים לעבר ישראל יחד עם טילי שיוט שעושים את דרכם לארץ.

כוחות הביטחון הישראלים כבר הצליחו ב"ה ליירט כתב"מים רבים בשטחי המדינות שבשמיהם הכתב"מים עשו דרכם לארץ הקודש, וכוחות הביטחון פרוסים וערוכים בכוננות גבוהה בכל הגזרות, גם ביו"ש.

דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי אמר הערב: " ״לפני זמן קצר איראן שיגרה טילים משטחה לשטח מדינת ישראל. אתם מתבקשים לגלות ערנות ולפעול על פי הנחיות פיקוד העורף. מערך ההתראה של פיקוד העורף יודע לספק התראה בזמן אמת באזור בו נשקפת סכנה.

אני מזכיר זה לא משנה מהיכן האיום משוגר בהישמע אזעקה עליכם להיכנס למרחב המוגן ולהמתין בו לפחות עשר דקות. לא פחות. אנחנו נעדכן בזמן אמת במידה ותידרשו להישאר שם זמן ארוך יותר. מערך ההגנה האווירית פועל במלואו ומיירט איומים בכל מקום בו נדרש, גם ברגעים אלו.

מטוסים רבים של חה״א פועלים כעת בשמיים ומוכנים מול כל איום. יתכן שתשמעו פיצוצים מקורם ביירוטים או נפילות. מאחר ומדובר באיומים מסוגים שונים יתכן וההתראות יפעלו באזורים נרחבים.

אני קורא לכם להימנע מהפצת שמועות ודיווחים לא מאומתים, התעדכנו בהודעות דובר צה"ל והנחיות פיקוד העורף הרשמיות בלבד. תמשיכו לנהוג באחריות, בקור רוח, כפי שעשיתם עד כה ותקפידו לפעול על פי ההנחיות. אנחנו חזקים ויכולים גם לאירוע הזה.

צה"ל יעשה כל מה שנדרש כדי להגן על אזרחי מדינת ישראל. בשעה הקרובה אני אופיע כאן שוב ואעדכן אתכם בכל ההתפתחויות״.

יצאו לטיול של כיף? ישראלים נתקעו בדובאי: אלו טיסות אלעל וארקיע ברחבי העולם שבוטלו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?